ENGIE a deschis un centru de relaţii cu clienţii de 200 mp în Plaza România


În zona de consiliere a noului centru ENGIE România se află două birouri de gestiune a solicitărilor, însă acestea pot fi extinse cu ușurință până la şase poziții în funcție de traficul înregistrat.

În zona de self-service, clienții dispun de un terminal prin intermediul căruia pot efectua diferite plăți. Un alt echipament modern va fi instalat în perioada următoare pentru a permite realizarea diferitelor operațiuni. De la plata facturii, utilizând dispozitive de tip POS, până la transmiterea indexului autocitit, programarea pentru operațiunile de revizie și de verificare a instalației de gaze naturale și centrale termice precum şi contractarea de produse și servicii.

În zona de…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Website-uri, Magazine online, Colectare date internet, Automatizare social media, Roboti chat live, Formulare online, Promovare social media, Mentenanță site-uri. https://webage.ro