DANIBRUM a pregătit promoții adaptate situației actuale


Compania și-a adaptat activitatea la condițiile impuse de lockdown, dar a continuat să lucreze.

 

DANUBRUM MIHAI VATAVU 2 2Mihai Vatavu, director general DANIBRUM: „Situația pandemiei cu noul virus Covid 19 ne-a surprins într-un proces de dezvoltare a unor proceduri pentru fluidizarea procesului de vânzare, livrare, punere în funcțiune și ulterioare acțiuni de mentenanță sau service post vânzare. Din cauză că deplasările si vizitele de mentenanță au fost limitate, pentru a respecta masurile impuse de autorități, am creat un serviciu de consultanță remote, prin care clienții au beneficiat de expertiza noastră, prin videoclipuri explicative și prin consultanță video 1 la 1. Acest sistem a ajutat la asigurarea fluxului de lucru și la facilitarea procesului de achiziție. Nu au…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.revistamobila.ro
Autor: Revista Mobila

Website-uri, Magazine online, Colectare date internet, Automatizare social media, Roboti chat live, Formulare online, Promovare social media, Mentenanță site-uri. https://webage.ro