În pandemie, românii și-au schimbat comportamentele financiare. 15% dintre consumatori caută opțiuni de economisire și doar 6% vor credite ipotecare


credite

Peste 30% dintre consumatorii români au făcut mai multe plăți contactless în detrimentul numerarului, arată cele mai recente date din “Financial Pulse Survey” realizat de McKinsey & Company. Este probabil ca această tendință să continue, mai ales că peste 40% dintre respondenți intenționează să reducă sau să înceteze să utilizeze numerar în următoarele luni.

Mai mult, atunci când interacționează cu băncile lor, consumatorii români migrează rapid către canalele digitale: aproximativ 20% dintre aceștia se așteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, față de aproximativ 10% în țările europene (dar raportat la o bază diferită).

Numerarul (inclusiv…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.bankingnews.ro
Autor: Gabriela Dinu

Website-uri, Magazine online, Colectare date internet, Automatizare social media, Roboti chat live, Formulare online, Promovare social media, Mentenanță site-uri. https://webage.ro