Un trend important în primele trei trimestre din 2020 este evoluția retailului către omnichannel. Pe de o parte, retailerii se concentrează pe rețeaua de magazine fizice, unde CBRE lucrează intens pe optimizarea de portofolii iar pe de altă parte investesc noi resurse pentru a beneficia de creșterea vânzărilor online, extinzându-și capacitățile logistice.

Evoluția retailului către omnichannel generează o nevoie sporită de spații logistice, alimentată de lipsa de predictibilitate vizavi de posibilele restricții din partea autorităților într-un moment cheie pentru retail. Trimestrul al patrulea, prin Black Friday, Moș Nicole și Crăciunul, generează peste 30% din vânzările totale de retail online iar extinderea spațiilor logistice…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.