Astfel, în perioada 13 – 22 noiembrie, pe durata campaniei care se desfășoară, la nivel de grup, sub conceptul mALL Black Friday, cele mai cunoscute branduri de modă, frumusețe, IT&C, produse home & deco, jucării și multe altele, își vor așteapta clienții cu oferte promoționale, cu reduceri de până la 70% și premii instant.

Oferte pregătesc și restaurantele din food court pentru preparatele în regim take-away sau pentru gustările care pot fi luate pe terasă. Mai mult, vizitatorii care vin îmbrăcați exclusiv în negru, într-unul dintre centrele comerciale vizate, pot câștiga premii instant (în limita stocurilor disponibile), produse all black, telefoane de ultimă generație sau vouchere de cumpărături.

Siguranța clienților și a tuturor celor…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.