Cum s-ar traduce în cifre impactul proiectelor IULIUS în comunitate? Sunt investiții de peste un miliard de euro realizate în România, dintre care aproximativ 750 de milioane reprezintă cele două ample proiecte mixte de revitalizare urbană – Palas Iași și Iulius Town Timișoara.

Pe segmentul retail, acolo unde s-a format inițial, IULIUS a dezvoltat în cei 20 de ani peste 300.000 de mp de spații pentru cumpărături, cu prezența a mai mult de 1.000 de branduri internaționale, producători autohtoni și concepte de entertainment.

Concepute pe formate mixte, proiectele IULIUS sunt deja repere și pe segmentul office, prin brandul United Business Center. Cu un portofoliu de 13 clădiri verzi și peste 152.000 mp, a ajutat la atragerea unor companii renumite în…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.