KLUDI a înregistrat în ultima perioadă un număr mai mare de solicitări pe partea de proiecte imobiliare noi și a continuat să-și adapteze operațiunile de vânzare și marketing la normele impuse pentru limitarea efectelor crizei medicale. Într-un interviu acordat Real Estate Magazine, Florin Barabaș, KLUDI SEE regional director of sales and marketing și general manager al KLUDI România, vorbește despre modificările apărute în cazul comportamentului de consum și soluțiile pentru menținerea tendinței de creștere pe piața premium de baterii pentru baie și bucătărie.

Cum s-a adaptat KLUDI România la noile realități economice rezultate în urma crizei medicale cu impact la nivel global?
Am stat permanent conectați cu clienții noștri, chiar dacă am lucrat predominant remote, și am agreat de comun acord un…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: realestatemagazine.ro
Autor: Ovidiu Posirca

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.