Această tranzacție realizată de lanțul german de magazine a fost intermediată de firma Cushman & Wakefield Echinox.

Marc O’Polo este un brand fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm, fiind prezent în România prin magazine mono-brand situate în Bucureşti Mall, Fashion House Militari şi Iulius Mall Cluj-Napoca. Magazinul din AFI Palace Cotroceni este mai mare din reţeaua locală (235 de metri pătraţi).

„Brand-ul Marc O’Polo era cunoscut în România în special prin prezența în magazinele Peek & Cloppenburg. De la deschiderea primului magazin mono-brand pe piața locală în 2019, recepționat foarte bine de public, am căutat o locație reprezentativă pentru a putea exprima și mai mult din identitatea și produsele brand-ului. Noul magazin…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.