2020 a fost cel mai dificil an pentru retailul românesc de la recesiunea din 2009-2010 încoace, cu centre comerciale complet închise în primăvară timp de două luni, dar impactul general rămâne inegal. Retailerii care aveau deja magazine online au fost câştigători, având în vedere că vânzările online au crescut cu aproximativ 30% în primele 9 luni ale acestui an, ceea ce a contribuit la revenirea vânzărilor globale la nivelurile anterioare Covid-19. În acelaşi timp, sectorul non-alimentar a înregistrat creşteri de 4%, potrivit raportului “ExCEEding Borders. Retailul în pandemie în ţările din regiunea CEE-17”, publicat de Colliers International.

Cu o piaţă a muncii într-o formă destul de bună – creştere modestă a şomajului, creşterea salariilor rămâne pozitivă, deşi mai lentă decât înainte de…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.bursa.ro
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.