La inceput de an nou sunt prielnice obiceiurile noi. Mai usor de zis decat de facut, dar, ca toate marile proiecte personale, incepem cu un plan de actiune spart in teluri mici dupa care sa ne ghidam. Si plecand de la cea mai valoroasa resursa pe care o avem la indemana, timpul, merita sa ne ocupam in primul rand de abilitatile de gestiune a timpului.

Farmecul bunei organizari este ca desi zilele vor continua sa aiba 24 de ore, daca ne repartizam intelligent sarcinile, vom folosi timpul eficient pentru a rezolva mai multe lucruri in fiecare zi. Pe langa productivitatea sporita, avantajul cel mare este ca o buna organizare se asociaza cu un nivel de stres scazut si o calitate mai buna a vietii personale sau profesionale.

Iata 4 modalitati prin care ne putem imbunatati managementul…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.beko.ro
Autor: Beko

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.