În anul care tocmai s-a încheiat, principalul canal de vânzare a rămas piața tradițională, formată în special din revânzători, adică magazinele cu specific electronic, electric și accesorii IT, care achiziționează produse de la Vitacom.

Cele mai căutate produse din portofoliu, în 2020, au fost cele din categoriile de uz casnic și anume robineți electrici, termometre, mașini de tocat carne, aparate de tuns, încălzitoare electrice sau ventilatoare. De asemenea, la mare căutare au fost produsele din categoria de conectică, cum sunt cablurile, prelungitoarele, bateriile, dar extrem de cerute au fost și cele necesare pentru munca sau școala de acasă, cum sunt căștile, webcam sau microfoane. Astfel, coșul mediu de cumpărături pentru un…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.economica.net
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.