Compania încheie cu succes primul an de existență în România. Managerul filialei, Daniel Bolog, ne explică cum a putut să dezvolte afacerea chiar și pe timp de pandemie, dar și care sunt avantajele de service de care  beneficiază clienții companiei Ostermann.

 

Revista MOBILA: La scurt timp după înființarea companiei am intrat în criză sanitară. O situație care s-ar crede nefavorabilă pentru o companie nou înființată. Cum v-ați descurcat?

 

banner web nou

DANIEL BOLOG director general OSTERMANN ROMÂNIADaniel Bolog, director Ostermann România: Desigur, se poate spune asta. Mai ales amenajarea marelui nostru depozit și formarea noilor angajați au avut loc în condițiile cele mai nefavorabile care s-ar putea imagina. Din fericire, chiar și în timpul lockdown-ului am fost capabili să livrăm constant. Din…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.revistamobila.ro
Autor: Revista Mobila

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.