Compania s-a adaptat bine la condițiile impuse de criza sanitară și a căutat soluții pentru a-și sprijini clienții în această perioadă.


Alexandru Iacob NeumanALEXANDRU IACOB NEUMAN, manager general EET
: „Anul 2020 a fost într-adevăr unul mai special. Din punct de vedere al activității, am reușit să fim aproape de clienții noștri, respectând măsurile de siguranță. Cu excepția câtorva zile, chiar la începutul pandemiei, departamentul de service și vânzări a fost mereu la dispoziția colaboratorilor noștri, evitând orice fel de întârziere în soluționarea cerințelor acestora. Am început o colaborare nouă în regim de exclusivitate cu un producător german de mașini de șlefuit premium și am efectuat deja training-uri atât la fabricile furnizorilor noștri cât și…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.revistamobila.ro
Autor: Revista Mobila

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Alege una sau mai multe categorii de știri și abonează-te. Îți vom trimite regulat ultimele știri din aceste domenii. Introdu adresa ta de email în formularul de mai jos, alege categoria de știri și cât de des vrei să primești emaul-urile.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.