Jay Baer explica de ce viitorul marketingului online se bazeaza pe onestitate si adevar


Sunt multe studii care releva ca strategiile de publicitate traditionala sau online isi pierd eficienta, agentiile de marketing fiind nevoite sa gaseasca noi metode. In acest context, Jay Baer, fondator Convince and Cover si autor a sase dintre cele mai vandute carti despre cum sa obtii mai multi clienti sau cum sa ii pastrezi pe cei deja castigati, lanseaza ideea ca viitorul marketingului se bazeaza pe onestitate, integritate si adevar.

 

Reclamele traditionale nu mai sunt eficiente

Un raport realizat de Edelman Trust Barometer releva ca 7 din 10 persoane sunt coplesite de reclame si folosesc strategii ca sa le evite sau sa le blocheze. Acest lucru nu este deloc imbucurator pentru agentiile de marketing si devine evident faptul ca trebuie sa gaseasca alte metode.

La urma urmei, daca…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: matek.ro
Autor: matek matek

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Introdu adresa ta de email pentru a te abona la imobiliarestiri.ro.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.