Ghidul Vânzătorului – Creează anunțul imobiliar perfect!

Acum că ai trecut de primii pași în vânzarea apartamentului tău și ai învățat tehnici de negociere corectă cu un potențial cumpărător, este momentul să vorbim despre promovarea proprietății folosindu-te de avantajele tehnologiei. 

În articolul de mai jos, am făcut o trecere în revistă a:

  • celor mai eficiente modalități și canale de promovare online,
  • informațiile pe care trebuie să le conțină anunțul tău,
  • cum să accesezi componenta emoțională a cumpărătorului, în acest proces de promovare.

Odată ce ți-ai convins potențialul cumpărător, de valoarea reală pe care o are proprietatea pusă spre vânzare, e momentul să te pui la curent, în cel mai mic detaliu cu actele pe care trebuie să le ai la îndemână. 

În deciziile imobiliare importante, e necesar să ai toate informațiile pentru a asigura o…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: blog.blitz-imobiliare.ro
Autor: Florea Mara

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Introdu adresa ta de email pentru a te abona la imobiliarestiri.ro.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.