Acum că ai trecut de primii pași în vânzarea apartamentului tău și ai învățat tehnici de negociere corectă cu un potențial cumpărător, este momentul să vorbim despre promovarea proprietății folosindu-te de avantajele tehnologiei.
În articolul de mai jos, am făcut o trecere în revistă a:
- celor mai eficiente modalități și canale de promovare online,
- informațiile pe care trebuie să le conțină anunțul tău,
- cum să accesezi componenta emoțională a cumpărătorului, în acest proces de promovare.
Odată ce ți-ai convins potențialul cumpărător, de valoarea reală pe care o are proprietatea pusă spre vânzare, e momentul să te pui la curent, în cel mai mic detaliu cu actele pe care trebuie să le ai la îndemână.
În deciziile imobiliare importante, e necesar să ai toate informațiile pentru a asigura o…
Citește aici tot articolul
Articol publicat pe: blog.blitz-imobiliare.ro
Autor: Florea Mara