Trenduri în comunicarea și promovarea online în 2021

Reading Time: 3 minute

Acum mai mult ca oricând online-ul este unul dintre cele mai importante canale de comunicare atât pentru brandurile care activează în online, cât și în offline. Indiferent de industria din care fac parte, în momentul de față o strategie de comunicare și promovare în online este vitală pentru business-uri.

Fie că aria de activitate a companiei este în fashion, home&deco, beauty, turism, tehnologie, imobiliare, agricultură, produse bio ș.a., fie că vorbim de startup-uri din high-tech, companii din e-commerce sau de companii care prestează servicii, un plan de comunicare și promovare în online le va ajuta să ajungă la publicul țintă și să-și dezvolte business-ul.

Acțiunile de promovare poziționează brandul la un anumit nivel, îi…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.revistabiz.ro
Autor: Ovidiu Neagoe

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Introdu adresa ta de email pentru a te abona la imobiliarestiri.ro.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.