Reporter: Raportul dintre consumatori şi bănci poate fi echilibrat în cadrul negocierilor purtate la CSALB prin mai multe modalităţi. Care dintre soluţiile implementate prin moratoriile legislative credeţi că ar putea fi adaptate şi extinse de bancă în relaţia viitoare cu consumatorii?

Dana Dima: Mă voi referi la o perioadă ceva mai lungă, mai exact la ultimii cinci ani, în care colaborarea dintre noi şi CSALB s-a dezvoltat foarte mult. Echipa Centrului de Soluţionare Alternativă a condus la implementarea unor soluţii de rezolvare a problemelor clienţilor individual, caz cu caz, aplecându-se mai mult asupra problemei efective pe care clientul a întâmpinat-o decât asupra unei probleme generale. Iar acesta consider că este un model pe care îl putem aplica şi în perioada aceasta sau după terminarea pandemiei….

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.bursa.ro
Autor:

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Introdu adresa ta de email pentru a te abona la imobiliarestiri.ro.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.