Dana Dima explică de ce BCR prețuiește soluționarea alternativă a litigiilor cu clienții nemulțumiți: ”CSALB implementează soluții de rezolvare a problemelor individual, caz cu caz. Acesta consider că este un model pe care îl putem aplica și în perioada aceasta sau după terminarea pandemiei”

Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking

”Concilierea este un model sănătos, nu neaparat pentru că el există și în alte țări”, susține Dana Dima, Vicepreședinte BCR, în cadul unui interviu despre relația pe care instituția de credit a dezvoltat-o cu Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar și despre avantajele soluționării alternative a litigiilor dintre bănci și clienți. ”În România, a fost construit pe o realitate destul de dură și într-un moment destul de critic al pieței în care atât băncile, cât și clienții își pierduseră încrederea unii în ceilalți. Noi chiar am învățat din discuțiile pe care Centrul le-a avut cu clienții, ne-am întors către procesele interne și ne-am spus: Trebuie să schimbăm ceva aici! Trebuie să fim mai…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.bankingnews.ro
Autor: Cornel Dinu