Mersul pe jos şi evitarea risipei de mâncare se numără printre acţiunile sustenabile cel mai des întâlnite în rândul generaţiei Z, potrivit datelor studiului naţional Insights PulseZ. Totodată, tinerii din România aleg să refolosească şi să recicleze ambalajele (55%), dar şi să colecteze selectiv gunoiul (30%), în timp ce 61% dintre ei sunt de părere că, în decizia de cumpărare, foarte mult contează ca un brand să fie sustenabil, conform unui comunicat de presă.

Studiul „Insights PulseZ”, aflat la cea de-a doua ediţie naţională, a fost conceput şi coordonat de specialiştii programelor naţionale antreprenoriale „Vreau să Fiu Antreprenor” (VSFA) şi „Insights” – din cadrul organizaţiei Romanian Business Leaders (RBL) şi realizat de agenţia de studii de piaţă IZI data în rândul a aproximativ 1.200…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.bursa.ro
Autor: