Afișe, identitate vizuală, proiecte editoriale, expoziții… câte ceva din culisele proiectului, cum se ajunge la esența unei expresii vizuale care să transmită un miez, un mesaj?

 

În primul rând, trebuie menționat faptul că acoperim o gamă largă de servicii, de la identitate de brand la cea de eveniment, de la design de orientare la cel ambiental și de la ambalaj la digital. Iar în ceea ce privește clienții, aceștia variază, de la instituții publice la cei din zona corporativă sau antreprenorială. Toate proiectele noastre încep cu un audit al clientul și ce promisiune face acesta față de audiențele sale. E o întrebare simplă, care implică foarte mult clientul, din care derivă o serie de întrebări ajutătoare legate de felul în care sunt făcute…

Citește aici tot articolul

Articol publicat pe: www.igloo.ro
Autor: Rotar Anca

Te interesează domeniile imobiliar, design interior, construcții sau arhitectură?


Introdu adresa ta de email pentru a te abona la imobiliarestiri.ro.

Abonarea presupune că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.